Felbuzdulás

Azt hiszem, vérszemet kaptam és egyfolytában ruhákon jár az eszem.
Már a pinteresten is elkezdtem ötletelni. Legalább olyan izgatott vagyok, mintha gyermeket várnék és alig várom, hogy varrhassak, megszülethessen az újabb és újabb ruha. De előtte még sok egyebet is kell varrnom...
Addig nézzétek meg, miket gyűjtöttem: pinterest

Szoknya nem csak másoknak készült, magamnak is. A jelenlegi legkedvencebb:)

Megjegyzések

  1. Na végre! Hajrá, hajrá! Megnéztem a gyűjteményt, csupa jó kis darab! :-)

    VálaszTörlés
  2. Klasz darabok!!! elsőre az jutott eszembe, hogy sok ilyet nekem!!!

    Szoknyád is bejön!!! Teljes alakos képet kérek róla!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már annyira elszabadult a fantáziám, hogy másoknak is lesz, ezekből is. Remélem, sikerülni is fog!

      (Egészalakos fotó majd... egyszer... :D)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Lesz neked is. Ha nem is a közeljövőben, de lesz. Egyszer már ígértem:)

      Törlés
  4. irjal meg ilyen lelkesitot!!! nekem most epp nincs kedvem varrni;-) en egyebkent http://pinterest.com/search/?q=krista+larson ezekkel szemezek....

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem sikerült

Babahaj, ahogyan én csinálom

Mindenek előtt egy kis magánélet, aztán jöhet a szemezgetés