Na de ilyet!

Neszit a kis barátnőnek, de lilát, mert az a kedvenc színe. Lilát?! Én?!




Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. A barátnőnek is tetszett:) Huh..!:)

      Törlés
  2. Te lilat, en rozsaszint..igy mulik el a vilag dicsosege.. :)

    VálaszTörlés
  3. Évekig, még az üzletembe sem vettem lilát. Ma pedig nem tudtam ellen állni egy lila garbónak. :)
    (Igaz, hogy nagyon halvány...)Julcsi, nagyon tetszik ez a neszi. Az a sárga csipke rajta... Tökéletes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Féltem a kettőtől együtt, de aztán mégiscsak kedvemre való lett. Mondjuk azért sorozatgyártásba nem kezdek:)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem sikerült

Mindenek előtt egy kis magánélet, aztán jöhet a szemezgetés

Babahaj, ahogyan én csinálom