Egyediség

Szeretem, ha a körülöttem lévő holmik ízlésesen egyediek. Ehhez legtöbbször nem kellenek nagy és drága dolgok. Sem sok rááldozott idő.

Elég egy textil-dekortapasz és egy szokványos, mondhatni kommersz okostelefon.




S ha majd már meguntam vagy elhasználódott és összekoszolódott, fogom és kicserélem egy másmilyenre. Ennyire egyszerű egyedit és ízléseset alkotni:)





Megjegyzések

  1. Ez nagyon jó ötlet, tényleg egyszerűen kivitelezhető, mutatós és egyedi!:)

    VálaszTörlés
  2. Kár hogy nem nekem jutott eszembe:)))))))))))))
    (szuper ötlet!)

    VálaszTörlés
  3. Julcsi, nagyon jól néz!!! Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép és nőies lett! <3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem sikerült

Babahaj, ahogyan én csinálom

Mindenek előtt egy kis magánélet, aztán jöhet a szemezgetés