Nincs mit felvennem

Na jó, ez ilyen formában nem teljesen igaz. Csak erre kellett fognom a halaszthatatlan pólóvarrást, miután rátaláltam egy ingyenesen letölthető szabásmintára. Kicsit nagyítanom kellett rajta ugyan és nem a szabdalt változatot készítettem elsőre, de sikerült.



Megjegyzések

  1. Klassz lett, szép az applikáció is!

    VálaszTörlés
  2. tetszik! a linket sajnos nem sikerült megnyitnom. megnéznéd?

    VálaszTörlés
  3. Szép! Csíkos virággal szívem egyik csücske :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. S ha tudnád, hogy a csíkos anyag métere 390 forint?:)

      Törlés
  4. Nekem jó a link (gondolom azóta megjavult), de nem értem, hogy maga a szabásminta hol tölthető le. Mindenféle variációt látok a pólóhoz, raglán, galléros stb., de egy nyomtatható valamit nem? Csak azt láttam, hogy egy régi pólót másol át. Hová kell kattintani, hogy letölthessem? Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, Dóri! Ez nem az a változat volt, ahol megtalálható a szabásminta is. De most már helyére kerültek a dolgok:) Azt hiszem...

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem sikerült

Babahaj, ahogyan én csinálom

Mindenek előtt egy kis magánélet, aztán jöhet a szemezgetés