Ugrás a fő tartalomra

Összegzésféleség

Mondhatnám, hogy új év, új lendület... de nem mondanék igazat.
Órák óta ülök a laptopom előtt és fogalmazom ezt a bejegyzést, de újra és újra kitörlöm. Hol úgy érzem szomorú, hol bántónak látom, hol meg szánalmasan terjengősnek. Elég legyen annyi, hogy nincs új lendület. Beleragadtam a karácsony előtti sokat dolgozós, elfáradós, nehéz időszakomba és nem tudok kikapaszkodni belőle. Végig kellett gondolnom, jó-e az utam, érdemes-e így csinálnom.
Úgy döntöttem, hogy bár a szívem szakad meg miatta, mert úgy érzem cserben hagylak benneteket, DE az eddig bevállalt megrendeléseken kívül nem fogadok el több egyéni megrendelést. Hogy visszanyerjem a lendületemet, magamnak, magamból kell varrnom. Lesz baba tehát rengeteg, mindenféle stílusból, szabásból, méretből, színből, de a saját ütememben. Most ebben a pillanatban úgy érzem csak így, csak ez éri meg. Meg akartam magyarázni miért, de rájöttem, ez magánügy, az elmúlt időszak feldolgozása a saját feladatom, nekem kell megbirkózni vele.

Itt (is) szeretném elmondani, mennyire hálás vagyok Férjúrnak, hogy helyettesített ebben a két hónapban és átvállalt gyakorlatilag mindent, hogy én csinálhassam a vállalásaimat, valamint annak a néhány barátomnak is, aki ebben az időszakban is a barátom maradt, sokat jelent, hogy a bajban is mellettem voltak!

Cserébe a személyeskedésért néhány kép azokról a babákról, amiket még fotózni is maradt időm, erőm, mielőtt a karácsonyfa alá kerülhettek volna.













Megjegyzések

  1. Így helyes! Nem tartozol magyarázattal! Még akkor sem, ha néha így érezzük, pont a blog nyilvánossága miatt. Tedd, ahogy neked jó és megjön a lendület is...
    Nyugodt, szép új évet kívánok neked!

    VálaszTörlés
  2. több hozzászólást is megfogalmaztam, de kitörölgettem elküldetlenül, mert azt hiszem igazából, fogalmam sincs miről van szó, de belekotyogok...azt érzem, sok a megrendelés, és nem győzöd egyedül, ezért lassítani próbálsz...
    az jutott eszembe, menő nagy vállalkozások szoktak így kezdődni, amikor már egyedül nem bír lépést tartani a bábkészítő, és átmegy tervezőbe, felügyelőbe, és mások dolgoznak a keze alá, és kiterebélyesedik egy nagyobb ügy...
    ...csak gondoltam szólok, ha a babáid száma növekedni akar, lehet érdemes rajta gondolkozni:))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hányszor, de hányszor átrágtam már magam ezen a lehetőségen. De annyi pénzt nem hoz a konyhára, hogy másokat meg tudjak fizetni. Még magamnak is alig alig éri meg.

      Törlés
  3. Szerintem ha magadnak, magadból varrsz, akkor is simán talál mindenki babát magának, mert mind más, és mind megfogja az embert valami miatt. Talán a beléjük varrt szeretet teszi ;-)
    Hajrá, pihenj, töltődj, és majd kialakulnak a dolgok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ebben bízhatok: hogy majd kialakulnak a dolgok:)

      Törlés
  4. A tavalyi babák "kisfilmjét" elnézve tátva maradt a szám! Mindegyik gyönyörű és gazdára talált volna egyedi megrendelő nélkül is. ;) Ha meg túl sok a munka, annak valahol nagyon örülök, és tudom, hogy találsz rá majd megoldást!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon örültem a sok munkának, mert óriási elismerés és hálás is vagyok érte, de mindig van egy de:))

      Törlés
  5. Kriza leírta előttem, amit gondolok. Nem hagysz cserben senkit, ha a fantáziád és az érzéseid alapján varrsz, sőt. Hajrá.

    VálaszTörlés
  6. Szerintem mindenki erti. A Pjulcsy babak azert pjulcsy babak, mert beloled szuletnek. Teljesen. A megrendelesek meg nyilvan nem teljesen. Es amugy is... Ugy csinald, ahogy jol esik! Csak ugy van ertelme. En meg olellek!

    VálaszTörlés
  7. Minden elismerésem hogy eddig bírtad az egyéni kívánságok teljesítését. Szívből varrni megrendelésre nem könnyű. Valahol jó mert biztonságot ad, csak talán elnyomja azt aminek ki kéne jönni az alkotásban. A babáid gyönyörűek, szíved, lelked benne, igazi szerelemgyerekek. Biztos vagyok benne hogy mindenki meg fogja találni köztük a szívéhez közel állót.
    Nagyon nagy erőt és lendületet kívánok Neked az új évben! Kívánom hogy minden a helyére kerüljön és újra visszatérjen Pjulcsy-s ragyogásod :- ) <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz majd erő is, lendület is, csak még várat magára:)
      Köszönöm!

      Törlés
  8. Nekem minden baba tetszik, ami a műhelyedből kikerül. Biztos vagyok benne, hogy más is van így ezzel. Boldog új évet és örömteli tervezést! Ha pedig 2 hónap megfeszített munkát nem pihentél ki 2 hét alatt, akkor szerintem nyugodtan engedj meg magadnak még egy kis szünetet. Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, pihenő...:))) Hamarosan költözik a műhely, lesz egy hét "tétlenség":))

      Törlés
  9. Julcsi, megértelek, én a tavalyelőtt(előtt-2013 decembere után) mentem át pont ezen. Utána beteg is lettem, hónapokig rá se tudtam nézni a varrógépre. Csak akkor kezdd újra, amikor úgy érzed, hogy márpedig EZ a baba most azonnal ki akar jönni a kezedből. És az tényleg szívből tud születni, kényszer nélkül.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy táska története és annak folyománya

Még aprócska, kisiskolás gyermek volt Másodszülöttünk, amikor kapott egy zsák típusú reklámtáskát, vadító zöld és piros színben. Szerette, sokszor féloldalasan a vállára kanyarította, s egyszer azt mondta, úgy érzi magát ebben a táskában, mint egy kalandor, aki ide-oda vándorol. Divat ezt a típusú táskát manapság gymbag-nek hívni, nevezhetnénk egyszerűen csak tornazsáknak is, én mégis kalandortáska néven adom közre nektek és most már azt is tudjátok, miért. (Van néhány darab, mindet felpakolom a Piactérre , hátha ti is szeretnétek kalandokat pakolni valamelyikbe!) ••••• •••••• •••••• •••••• •••••• •••••• •••••••

Babahaj, ahogyan én csinálom

~~~♥♥♥~~~ És én hogy csinálom? Tűnemezeléssel gyapjúból. Amire szükséged lesz: -gyapjú -szivacs vagy hungarocell lap a böködéshez -nemeztű -egy csupasz babafej:) Először mindig a fej hátuljára teszek egy adag gyapjút, hogy ne legyen annyira lapos. Ezt jó alaposan beleböködöm a fejbe. Fontos, hogy a fej jó keményre legyen tömve. Rásimítom a következő réteg gyapjút, most már az egész fejre. Itt már lehet variálni, hogy milyen lehet a frizura: egycopfos, kétcopfos, egykontyos, kétkonytos. A választéknál jó alaposan megböködöm a gyapjút. Formára igazítom a lelógó, szétálló gyapjút és a széleknél is beleböködöm a fejbe. Ha az alap kész van, akkor jön maga a frizura. Ha copfot készítünk, akkor a copf tövénél szurkáljuk a fejbe a tűt, esetleg egy kis darab gyapjúval körbe lehet tekerni, hogy eltűnjön a szurkálás helye (ez a kártolt gyapjúnál nem is látszik). Ha konty készül, akkor én a konty közepét és szélét szoktam böködni. Ha ez is kész, az egészet átszurkáljuk egy kicsit. H

Fiúsított lánybabák?

Dehogyis!!! Szerintem maradtak a babák, amik voltak: kedvesen mosolygós lányok. Csupán egy kényelmesebb szerkóba bújtak, hogy a kora reggeli, Balaton parti horgászás után tudjanak versenyt futni a fiúkkal. Ettől ők még lányosak és bájosak.