Ugrás a fő tartalomra

Sorsolás és még valami

Miután tegnap este lezártuk a jelentkezők listáját, ma reggel sorsoltunk. Mindenki bekerült a kalapba, aki vette a fáradtságot és próbálkozott, nem csak azok, akik jó választ adtak. A helyes megfejtés: 4, 2, 3, 1, 5.  
A sorsolás annak rendje és módja szerint sorsolási bizottsággal, a nyilvánosság előtt történt, egy hihetetlenül jóképű műsorvezetővel, akit a stúdió előtt már vártak a rajongói:) A húzóról annyit tudhatunk, hogy Veronika Sárának hívják, még nem jár óvodába, de nagyon szeret játszani. Kedvence a spagetti, ahogy az anyukája készíti.

(Igen, még áll a karácsonyfánk...:/)

Ha valaki nem tudta volna elolvasni, akkor megmutatom premier planban.
Ja, hogy még így sem látszik? Akkor a  közjegyzőnek kell kezébe vennie a dolgokat:)
Így már látható, hogy a nyertes dortimcsi? Gratulálunk!

~~~♥♥♥~~~

Akik nem nyertek, azok se szomorkodjanak, mert rögtön hirdetem is az új játékot. Történt ugyanis, hogy 400 bejegyzéssel ezelőtt ezeket a szavakat írtam ehelyt:
Elkezdem hát ... én is a blogolást. Hogy miért? Magam sem tudom...
Talán, mert olyan sok blogot látogattam, olvasgattam mostanában, hogy én is kedvet kaptam hozzá és azon kaptam magam, hogy minden eseményt lefotóztam, hátha szükség lesz rá.

Miről fogok írni? Erre sem tudok felelni...
Először arra gondoltam, hogy a varrásról fog szólni a naplóm, hiszen a családom után ez a legkedvesebb elfoglaltságom. De éppen kis családom miatt erre nem jut annyi időm, mint szeretném.
Akkor mélyen szántó eszmefuttatásokról? Ahhoz én nem vagyok elég művelt és bölcs.

Ekkor arra gondoltam, leírom a velem/velünk történt eseményeket. Ezért is adtam ezt a címet a naplómnak: "Mindennapjaim".

Fogadjátok szeretettel!
A kerek évfordulókat meg szokták ünnepelni, én sem teszek másként. A játékba kerülés feltétele a szokásos: nincs feltétel. Lehetsz férfi vagy nő, fiatal vagy öreg, blogos vagy blogtalan, néha idekukkantó vagy rendszeres olvasó, a lényeg, hogy jól érezd itt magad.

A nyeremény pedig ez a neszesszer és a hozzá tartozó szütyő! Jelentkezési határidő: február 16.

Várom a kommenteket!

Megjegyzések

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. énénén!

    Nagyon szeretnék nyerni :)

    lassan én is hirdetek egy játékot azt hiszem!

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de édes a lánykád, meg a párod is! Olyan jó ilyen szép családi pillanatokat látni.:-))) Köszönöm a játékot! Már maga az ötlet is nagyon jó volt, de ez a vidám sorsolás mindent felülmúlt!:-)))
    Gondolkoztam, hogy fair-e ha jelentkezem a játékra, mert nekem már van 2 ilyen csodaszép dolgom Tőled, amit naponta használok, és imádom, de nem bírok ellenállni, és igen, igen, igen, szeretném megnyerni!!!:-)

    VálaszTörlés
  4. kedves Julcsi én ugyan nem foltvarrok, de érdekesek a munkáid és nagyon tetszenek a "400 bejegyzéssel ezelőtti" soraid

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok dortimcsinek!
    És imádom a munkáidat, szeretek hozzád benézni, így én is jelentkezem a játékodra ! :-)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a nyertesnek, valahogy én lemaradtam a jelentkezéssel. :-)
    Ezért most azon nyomban jeletkezem a játékra, nehogy megint lemaradjak.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Julcsi!
    Én is pont azért kezdtem a blogolást, mert kedvet kaptam Tőled és a többiektől! :-)
    Igen, szeretnék nyerni!

    VálaszTörlés
  8. rendszeresen álmodozom a blogodon, hogy mi lenne, ha esetleg valóban megtanulnék varrni, milyen szépeket lehetne alkotni...pl ezt a párost szívesen megcsinálnám, de addig is jó lesz akár megnyerni is :)

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok a mostani nyertesnek és egyben jelzem, hogy szeretnék a következő lenni. :)

    VálaszTörlés
  10. Julcsi, ezek nagyon szépek! Úgy szeretném, ha lenne szerencsém...Puszi: Eszter

    VálaszTörlés
  11. gyönyörűséges leányzó, jó fej férj :)
    (annyira tetszett, amikor "jól megkeverte" a cetliket Veronika Sára)

    én is úgy vagyok a varrással, hogy egy ilyet még tuti nem vállalnék be, szóval inkább, ha lehet megnyerném.

    Gratulálok a 400 bejegyzéshez, bár még mindet nem olvastam át, de jól haladok.

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép, ha tényleg lehet, akkor én is játszanék :)

    VálaszTörlés
  13. Jajjaj,de szeretném!:)
    Egyébként gratula!)

    VálaszTörlés
  14. Örülök, hogy anno belefogtál a blog írásba. Sok csodás dolog készül nálad és érdemes gyakran bekukkantani hozzád, ezekért a szépségekért.
    A játékba én is beszállnék!

    VálaszTörlés
  15. A legcukibb sorsolás, amit életemben láttam! :))) Gratulálok a nyertesnek, neked pedig a 400. bejegyzéshez! És naná, hogy szeretnék játszani! :)

    VálaszTörlés
  16. Tetszett az előző játék, és most is szeretnék egy kis papírra felkerülni. :)

    VálaszTörlés
  17. nagyon szeretnék játszani:)!

    VálaszTörlés
  18. Ha már lekéstem az előzőt, gyorsan jelentkezem erre. Köszi a lehetőséget és azt is, hogy megismerhettelek! :)

    VálaszTörlés
  19. Tündéri a sorsolási bizottságod. :-) A neszi meg olyan szép, hogy meg se érdemeljük.

    VálaszTörlés
  20. Jaj, hát ezek csodálatosak, szeretnék az egyik esélyes lenni rájuk!! :))

    VálaszTörlés
  21. Az előző játékról lemaradtam, ezt most már nem hagyom ki :)! Annyira helyesek, nagyon tetszik ahogy varrsz, ízléses, kedves mindegyik darab!

    VálaszTörlés
  22. Ha olvaslak mindig elfog a vágy, hogy én is, én is, így most írok is!
    Hátha....

    VálaszTörlés
  23. Nagyon szépek, amiket csinálsz. Én is szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  24. A levegőben kavarás csúcs! :D
    Szépséges ajándékokat ajánlottál fel, köszönöm a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  25. De szèpek! Nem lehet kihagyni ezt a jàtèkot! ..hàtha?

    VálaszTörlés
  26. micsoda dömping:))) jöttem:)és míly gyönyörűségeket lehet nyerni, newm semmi!!!

    VálaszTörlés
  27. Én is szeretnék játszani! :)

    VálaszTörlés
  28. Egy kis időre elmegyek és máris ennyien jelentkeztek?? Hát szabad ezt???
    Naná, hogy szabad!:))))))

    VálaszTörlés
  29. Jövök én is :) Gratula a szépséges munkákhoz, mutogass még sokat :)

    VálaszTörlés
  30. Tündéri sorsolási bizottságot állítottatok fel! A jubiláláshoz gratulálok! A nyereményért pedig naná, hogy ismételten ringbe szállok!

    VálaszTörlés
  31. Nagyon szép ajándékok! Szeretnék én is játszani.

    VálaszTörlés
  32. Hűha! Ilyen sok bejegyzés,meg minden? És ez a gyönyörűség????? Bár már nekem van-nem is egy-bizony!:)Julcsis szépségem,azért benevezek.:) Köszönöm! Isten éltessen blogostul-is!:)

    VálaszTörlés
  33. Szia Julcsi,
    400 bejegyzés az nem semmi. Még sokszor ennyit neked, nekünk :)
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  34. gyönyörűek a munkáid. gratulálunk! nagyon szeretnénk nyerni :-)

    VálaszTörlés
  35. Én is így fogom ma kevergetni az ebédet - csakis jó főhet ki belőle!!!

    A sorrendet egyszer majd elmagyarázod, Julcsi?

    Jelentkezem én is, naná!!!

    VálaszTörlés
  36. Gratulálok blogodhoz! Tetszenek a munkáid és a bejegyzéseid is. Szívesen megnyerném a felkínált szettet!

    VálaszTörlés
  37. Csak gyűljetek, csak gyűljetek! Nagy öröm ez nekem:)

    Merci! A sorrendre a képeken lévő tárgyakból lehetett rájönni. Egy valami mindig ott maradt, ami az előző képen is rajta volt, a következőn pedig már nem.

    VálaszTörlés
  38. Bocsi Julcsi!! Annyira elbűvölt a lánykád, hogy a mostani játék apropójához el is felejtettem gratulálni! Pedig szívből gratulálok, és örülök, hogy ismerhetlek! :))

    VálaszTörlés
  39. Ezennel jelentkezik egy zugolvasód. Annyi szépet látok ezen az oldalon! Hogy van időd négy gyerek mellett?

    Rita

    VálaszTörlés
  40. Ezek nagyon szépek! Szívesen pályázom rájuk én is. Csak most találtam rá a blogodra, de nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  41. Most járok itt először, de azt hiszem nem utoljára. Máris kedvenc leszel. Játszani? Szeretek. Jó olyan anyukákkal találkozni, akik szeretnek ALKOTNI! Orsi

    VálaszTörlés
  42. Szeretem a blogodat olvasni. Gratula hozzá! Nagyon tetszenek a munkáid, s ez alól ez a kis neszeszer és tatyó sem kivétel. :)

    VálaszTörlés
  43. Szeretnék játszani veled. És köszönjük, hogy megosztod velünk napjaidat :-)

    VálaszTörlés
  44. Kedves Julcsi!

    Nagyon szépek a munkáid!
    Örülnék nagyon ha ezeket a szépségeket én nyerném meg!

    VálaszTörlés
  45. Gratulálok a nyertesnek! Neked pedig a csodálatos bloghoz a benne szereplő alkotásaidhoz! Szeretek benézni hozzád!

    VálaszTörlés
  46. Aranyos sorsolás volt :)
    Gratula az évfordulóhoz és még sok ilyet kívánok!
    Persze, hogy játszanék, olyan kis tüneményes dolgokat varrogatsz...

    VálaszTörlés
  47. Én már az eperrel is megelégednék :)))
    Még sok ilyen szép bejegyzést kívánok !

    VálaszTörlés
  48. Nagyon tetszik a blogod, nemrég találtam rá. Én nem vagyok olyan ügyes mint te, de szeretek ezt-azt varrogatni. Nagyon örülnék, ha nyernék ilyen szépet tőled.

    VálaszTörlés
  49. Annyira kedvesek vagytok!:)
    Köszönöm, hogy olvastok, hogy érdekel benneteket, amit csinálok!

    Az új olvasóknak is nagyon örülök, főleg, ha eddig csak zugban olvastak!:)

    VálaszTörlés
  50. Sok szeretettel gratulálok a tüneményes családodhoz, a bloghoz, a sikereidhez, mindenhez! Kérlek-kérlek legyen megint videósorsolás! Annyira zabálnivaló a gyerkőc :)

    VálaszTörlés
  51. Szeretnék én is jelentkezni!
    Igazán szép ajándékot ajánlasz fel. Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  52. Ó, beszállok. Nagyon szépek.

    VálaszTörlés
  53. ÁÁÁ..el sem hiszem: én nyertem. Nagyon örülök. A sorolás meg annyira kedves és aranyos volt:) tündéri kislányod van.

    VálaszTörlés
  54. jahajjjj ez a videó, megzabálom, nagyon édes :)

    VálaszTörlés
  55. Gratulálok! :) Játszanék én is, főleg, hogy ilyen gyönyörűségeket lehet nyerni.

    VálaszTörlés
  56. Nagyon nagyon tetszik!!!
    Gyönyörű! Én nagyon szeretném megnyerni!!!:)
    Most járok itt először, de úgy érzem sűrűn visszatérő vendég leszek.:)

    VálaszTörlés
  57. Idetévedtem, és szívesen ringbe szállnék a két szépségért.

    VálaszTörlés
  58. Gyönyörűséges!!! próba cseresznye :D

    VálaszTörlés
  59. Én most pasztellmániás lettem, úgyhogy rettentően örülnék neki! Boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  60. Gyönyörű a szetted,szeretnék beállni az esélyesek sorába!:))
    Boldog szülinapot!

    Üdv:Bea

    VálaszTörlés
  61. Szia! Én is szeretnék játszani! Nagyon tetszik a blogod. Kezdő varrogató vagyok, és mikor olvaslak, mindig újabb és újabb ötleteim támadnak. Köszönöm Neked! :-) Noémi

    VálaszTörlés
  62. Én is nagyon szeretem a blogod, a színeket a fonalakat, anyagokat amiket használsz, az egész olyan szolídan elegáns, vidám, kedves, bájos, rózsás, jó kedvre derítő...
    A sorrend kitalálását én sem vállaltam, ezért nem jelentkeztem az előző játékra, kérlek magyarázd el nekem mire kellett volna figyelnem! Pedig nagyon igyekeztem!
    :) Boldog blogévfordulót!!

    VálaszTörlés
  63. Nagyon szépek a munkáid, gratulálok! Még sok ilyet!!! :-)

    VálaszTörlés
  64. Gyönyörűt varrtál!Próba,szerencse!Szeretném megnyerni!

    VálaszTörlés
  65. Lekéstem, remélem nem :-)
    Szerika

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy táska története és annak folyománya

Még aprócska, kisiskolás gyermek volt Másodszülöttünk, amikor kapott egy zsák típusú reklámtáskát, vadító zöld és piros színben. Szerette, sokszor féloldalasan a vállára kanyarította, s egyszer azt mondta, úgy érzi magát ebben a táskában, mint egy kalandor, aki ide-oda vándorol. Divat ezt a típusú táskát manapság gymbag-nek hívni, nevezhetnénk egyszerűen csak tornazsáknak is, én mégis kalandortáska néven adom közre nektek és most már azt is tudjátok, miért. (Van néhány darab, mindet felpakolom a Piactérre , hátha ti is szeretnétek kalandokat pakolni valamelyikbe!) ••••• •••••• •••••• •••••• •••••• •••••• •••••••

Babahaj, ahogyan én csinálom

~~~♥♥♥~~~ És én hogy csinálom? Tűnemezeléssel gyapjúból. Amire szükséged lesz: -gyapjú -szivacs vagy hungarocell lap a böködéshez -nemeztű -egy csupasz babafej:) Először mindig a fej hátuljára teszek egy adag gyapjút, hogy ne legyen annyira lapos. Ezt jó alaposan beleböködöm a fejbe. Fontos, hogy a fej jó keményre legyen tömve. Rásimítom a következő réteg gyapjút, most már az egész fejre. Itt már lehet variálni, hogy milyen lehet a frizura: egycopfos, kétcopfos, egykontyos, kétkonytos. A választéknál jó alaposan megböködöm a gyapjút. Formára igazítom a lelógó, szétálló gyapjút és a széleknél is beleböködöm a fejbe. Ha az alap kész van, akkor jön maga a frizura. Ha copfot készítünk, akkor a copf tövénél szurkáljuk a fejbe a tűt, esetleg egy kis darab gyapjúval körbe lehet tekerni, hogy eltűnjön a szurkálás helye (ez a kártolt gyapjúnál nem is látszik). Ha konty készül, akkor én a konty közepét és szélét szoktam böködni. Ha ez is kész, az egészet átszurkáljuk egy kicsit. H

Fiúsított lánybabák?

Dehogyis!!! Szerintem maradtak a babák, amik voltak: kedvesen mosolygós lányok. Csupán egy kényelmesebb szerkóba bújtak, hogy a kora reggeli, Balaton parti horgászás után tudjanak versenyt futni a fiúkkal. Ettől ők még lányosak és bájosak.