Kicsi tündér

Ha az aprócska, egy éves kislány is úgy gondolja, ez a baba fogja elkísérni és vigyázni rá még hosszú-hosszú éveken keresztül. Én minden tőlem telhetőt megtettem:)
A cipő újdonság, még sosem varrtam babának cipőt.


Megjegyzések

  1. Szerintem szokj rá a cipőkre is! :)))))))))

    VálaszTörlés
  2. Csuda megmosolyogtató, olyan édes baba:)

    VálaszTörlés
  3. Szeretem a Babáidat, olyan csupamosolycsupaderü pofijuk van.

    VálaszTörlés
  4. Óóóó, annyira cuki. Tündéri arcocskája van!!! A pillái... meg a fülig érő szája... annak a kislánynak is biztosan fülig fog érni a szája. Időnként, ha látok egy-egy csöppséget a buszon vagy a metrón, aki cipeli magával a babáját, maciját vagy akár rongyát, mindig eszembe jut, hogy az én párnácskáimat is így vitték a saját csemetéim annak idején (és a táborokba még ma is).
    Nagyon-nagyon ügyes vagy!
    Szeretettel: Maminti, a kicsi zöld tündér

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a kedves szavakat! Tudjátok, nagyon sokat jelentenek nekem:)

    VálaszTörlés
  6. hát Julcsi, ez nagyon-nagyon-nagyon!..... :-)))))
    imádom a ruháját, a bugyogóját főleg, de a többi is szuper. roppant ügyes vagy!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem sikerült

Babahaj, ahogyan én csinálom

Mindenek előtt egy kis magánélet, aztán jöhet a szemezgetés