Tageltem

Egyik reggel így ébredtem. Megálmodtam, hogy ilyen kell a fiúknak. 
Na, nem, mintha enélkül nem tudnák, melyik szoba melyikőjüké:)) Nem is annyira feltűnő a dolog, mégis ad egy kis pluszt, a nagyfiús-felnőttes fílinghez.


Megjegyzések

  1. És ez hol van, látunk majd nagy képet is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már láthattad az előző bejegyzésben:)

      Törlés
  2. Nagyon ötletes és vagány, tetszik, ahogy a lányok pöttyei is:) Szép lett minden, érdemes volt rá időt szánnotok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már én is tudom, hogy érdemes volt. De akkor....!:)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem sikerült

Babahaj, ahogyan én csinálom

Mindenek előtt egy kis magánélet, aztán jöhet a szemezgetés