Magamat is


Egy szoknya magamnak is, turkálós paplanhuzatból, profi szabásmintával, korccal, csipkével.
Csak így szűkszavúan, megbújva:)

Megjegyzések

  1. Ez is nagyon szuper és a póló is nagyon tetszik!
    Mindig becsapódok a falra rögzítéstől: a kis kép alapján azt gondolom, hogy a ruha része és most is csak néztem, hogy ennek meg itt mi a funkciója. :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) Helyhiány miatt muszáj trükkökhöz folyamodnom:)

      Törlés
  2. Remek, vagány szoknya csinos csajon! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hah, Brigi! A szoknya tényleg klassz, de a csaj?!....

      Törlés
  3. szupeeeeeer
    én is akarok ilyet. csak nagyobbat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az enyémnél biztos nem kell nagyobb neked sem. Egyébként burda szabásminta. 50-es. Cöcö..

      Törlés
  4. szuper kis szoknya :-) és az anyaga!... - meg foglak kérni, h turkálj nekem is anyagot...

    VálaszTörlés
  5. De jó anyagot turiztál ... :D
    A szoknya nagyon jó lett!!!!

    VálaszTörlés
  6. Tök jó lett (meg akarok tanulni varrni)! És a frizurád is nagyon csinos, vagány!

    VálaszTörlés
  7. nagyon jok egyutt a szinek es a fazon, hossz is tokeletes!!! ha varrsz meg, akar masnak is, mutasd majd meg,mert nagyon kivancsi vagyok:-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem sikerült

Babahaj, ahogyan én csinálom

Mindenek előtt egy kis magánélet, aztán jöhet a szemezgetés