A kiskutya és az ugatás

(Lepkevárnak ajánlva, ha erre is jár.)

Gyors ünnepi szoknya a két bájos lányomnak. 
Az anyag már egy éve ott lapult a szekrény mélyén, várva a sorsát. Most eljött az a fontos ünnep, amire el is készült. Egyformák és mégsem.
Kislányos, rózsaszín csipkével és újrahasznosított szövetnadrág maradékkal az alján. (Milyen őrült párosítaná a mustársárgát rózsaszínnel? Hát én☺)

Nagylányos, barna mintás anyaggal és türkiz csipkével díszítve. (A féltve őrzött anyagot elég régen, egy 3. helyezéssel nyertem☺)

Mennyi az esélye annak, hogy vasárnap délelőtt legyen otthon ugyanolyan színű cipzár és cérna, mint amilyenre szükség van? Aki ismeri a dörgést, érzi ennek a kérdésnek a súlyát és iróniáját☺ 
Azt hiszem, végre belejöttem a szoknyavarrásba. Olyannyira, hogy tovább léptem, hamarosan jövök a fejleményekkel!



Megjegyzések

  1. Nagyon jók lettek, igazi Julcsis szoknyában a Julcsis lányok! :)

    VálaszTörlés
  2. Szépek vagytok csajok, így egy csokorban!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a napsütésben ez a sárga szín! (a csajokról nem is beszélve)

    VálaszTörlés
  4. Ááá, nekem is pont ezek jutottak eszembe!!!Ismételten írom megint csak elfogadnám mindegyiket.

    VálaszTörlés
  5. Nagyo csinik vagytok Csajok!!! Hármas harmónia!

    VálaszTörlés
  6. Te ügyes vagy, ti szépek vagytok, a fotók meg profik :)

    VálaszTörlés
  7. Jaj, olyan szépek vagytok, hogy mindjárt elsírom magam! (és ezt most úgy értsd, hogy mosolyogva mondtam, ééérted, ugye?)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon kedvesek vagytok! Köszönöm mindannyiótoknak!

    VálaszTörlés
  9. Le vagyok nyügözve!!!!!!!!!Szépséges lánycsokor!!!!!♥

    VálaszTörlés
  10. Szépek és Julcsisak, a szoknyák is, a lányok is, jó rátok nézni :-)

    VálaszTörlés
  11. Ooh...a nagyobbik, mint egy modell, a kisebbik meg cserfest, mint mindig.:)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon csinos szoknyák lettek! :) Az utolsó képen meg annyira szépek vagytok! .... és a ruhák összhangja ;)

    VálaszTörlés
  13. minden előttem szólóval egyetértek, és külön öröm, hogy Magad is megmutattad :)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jopofak a szoknyak:) Rendelest is bevallalsz ezek utan? :)
    Egyebkent a te ruhad is nagyon nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem sikerült

Babahaj, ahogyan én csinálom

Mindenek előtt egy kis magánélet, aztán jöhet a szemezgetés