Csupa szeretettel

Kedvenc szálláshelyünk kedvenc házigazdáinknak készült ez a kis falikép. Rövid, de csodás időt töltöttünk itt ismét, amiért nem lehetünk eléggé hálásak.



A képet sudokunak is nevezhetném, hisz ha jobban megnézitek, nincsenek egyforma színek sehol. A titok a hármas számban rejlik: 3 féle háttér, 3 féle szürke, 3 féle piros.






Megjegyzések

  1. Nagyon szép. Piros, és mégis visszafogott, szeretem :)

    VálaszTörlés
  2. Tetszik! Szeretem ezeket a színeket együtt! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kedves darab:) Jó ránézni!

    VálaszTörlés
  4. szeretem a sudokut. ez főleg... :)

    VálaszTörlés
  5. Most találtam rá blogodra.Gratulálok munkáidhoz.
    Szeretettel,
    Hajnalka

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem sikerült

Babahaj, ahogyan én csinálom

Mindenek előtt egy kis magánélet, aztán jöhet a szemezgetés