W(o)MEN

Titka a VONZerőben rejlik:)



A kedvenc képem pedig...

Megjegyzések

  1. Ezt jól megjegyzem a későbbiekre! Egyszer biztos, hogy a lányom is kap valami hasonlót.
    Nagyon klassz lett!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! Szerintem végtelenül egyszerű:)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, es hipergyorsan elkeszultel. Sikere volt, ugye? :) honnan az otlet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sikere volt, bizony! Az ötlet maga Pannitól jött, de férfi szuperhős szeretett volna lenni. Aztán addig gondolkodtunk, míg női szuperhős lett belőle:)))

      Törlés
  3. Azt hiszem, lassan mindent utánad kéne varrnom, pedig még a kunyhóval sem készültem el! :) Ez az én kislányomnál is tuti bejött volna!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jövőre is lesz farsang! Csak addig el ne felejtsd:)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem sikerült

Mindenek előtt egy kis magánélet, aztán jöhet a szemezgetés

Babahaj, ahogyan én csinálom