Szabadságra mentem

Jó az, amikor az ember vasárnap sokkal korábban kel, mint a család és mert épp nincs mit olvasnia, nem tudja mivel elütni az időt a nagy várakozásban.
Lemegy hát a műhelybe és tervezget, varrogat. Arra kevés az idő, hogy belefogjon valami nagyba vagy hozzákezdjen a kötelezőkhöz. Előveszi hát a maradékok maradékát és kihoz belőlük valamit, csak úgy, hirtelen felindulásból. 
Mondjuk két neszesszert.
Egyet, ami még a nyereménypárnából leesett, összevarrt darab. Minden centit fel kell használni ebből a pöttyös anyagból, hisz drága Erzsi nénink "öröksége".
 A másik szintén neszesszerek maradéka. Olyanoké, amik életem első komoly vásárára készültek:)


Gyorsan felkerültek a kedvenc Kredencem polcára.


Megjegyzések

  1. Julcsi, ilyet, maradékokból?! Mesések.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer minden anyagdarabkának eljön az ideje:)

      Törlés
  2. Ki korán kel, aranyat lel :)

    Pötyi anyagot rögtön felismertem a nyeremény párnánkról. Szépségesek!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók. Ahogy az már szokásos. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem sikerült

Babahaj, ahogyan én csinálom

Mindenek előtt egy kis magánélet, aztán jöhet a szemezgetés