Tojások

Szépen, csendesen, elmúlt ez az ünnep is. Ami a külsőségeket illeti.

Belül persze volt móka, kacagás, ünneplés (lelki is, hangos is) és alkotás is.
Rendhagyó tojásfestés és dekorálás készült felnőtt módra is...


...és gyerek módra is.

A "kalap" :)

A haj és a szoknya, egészen eredeti megoldás

A haj, csupa laposfejű rajzszög, színek szerint válogatva, ékes pedig egy bolhapiacos karkötő-darab

Anyuka, rajzszög-szoknyával, egyik fülében bolhapiacos fülbevalóval, másikban pedig aprócska dísz-tojással, hogy igazán stílszerű legyen



Megjegyzések

  1. Bocsánat, de nekem azok a csókos szájak tetszenek a legjobban...! :)))

    VálaszTörlés
  2. A felnőtt módra készült tojásokat le sem tagadhatnád, a gyermek módra készülteknek pedig minden részlete imádnivaló!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek, köszönöm,hogy megnézhettem!

    VálaszTörlés
  4. Eltettem őket jövőre. Nagyon jók lettek! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm nektek, Panni nevében is!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem sikerült

Babahaj, ahogyan én csinálom

Mindenek előtt egy kis magánélet, aztán jöhet a szemezgetés