Teodóra


Sokáig bámultam a félkész babát. Nem tudtam mit kezdjek a zöld hajjal és a féloldalas konttyal.


Már majdnem nem is fejeztem be, amikor hidegebbre fordult az idő és esni kezdett...








































Teodóra megvásárolható. Részletek a honlapomon: www.pjulcsy.hu

Megjegyzések

  1. Nagyon cuki, imádni valóan mosolyog.Szerintem ha csak a virágokat rakod a hajába az is jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez is egy ötlet volt, de a féloldalas konty miatt nem tetszett.

      Törlés
  2. Nagyon szeretem a hölgyeket,mindet egytől egyig! :) Kivételesek,stílusosak!!

    VálaszTörlés
  3. Kár lett volna abbahagyni, kivételes egyéniség! Még egy szép, vörös henna tetoválást is el tudnék képzelni a karjára, annyira vagány. :-)

    VálaszTörlés
  4. Azon túl, hogy a babáid mind rendkívül bájosak, a részletgazdagságuktól mindig elájulok. Jól látom, hogy a karhajlatnál is van egy betoldás?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem sikerült

Babahaj, ahogyan én csinálom

Mindenek előtt egy kis magánélet, aztán jöhet a szemezgetés