Kell a változás


Eljön az a pillanat az ember életében, amikor változtatni kell valamit, amitől azt érzi fejlődik, formálódik és nem egy helyben toporog. Van, aki ilyenkor új frizurát csináltat, átfesti a nappalit vagy csak odébb tolja a kanapét, életmódot vált és még ki tudja mit. Én, amellett, hogy átrendeztem az egyik szobánkat (képek később), új babákat terveztem.

Ezek az általam ólábúnak keresztelt babák a második PiciPiac vásáron fognak debütálni. Majd kiderül, érdemes volt-e változtatnom.







Megjegyzések

  1. Ezek a tüneményes lények nagyon babásak,a babás és kisebb gyerekes szülőket szerintem el fogja bűvölni! Az egyenes lábúak meg megmaradhatnak a nagyobbacskáknak, kiskamaszoknak, nem? Tökéletesen kiegészítik egymást! :-)

    VálaszTörlés
  2. Puha babakezekbe való és talán pont valamelyikük lesz az alvós kedvenc.

    VálaszTörlés
  3. Elvitték mindkettőt, hamar. Úgy örülök a sikerének:)))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem sikerült

Babahaj, ahogyan én csinálom

Mindenek előtt egy kis magánélet, aztán jöhet a szemezgetés