Rózsaszín felhő


Valamiért ez a kifejezés járt egyfolytában a fejemben, miközben Panni babáját készítettem. Panni az ovisom volt két teljes hónapig, amikor két évvel ezelőtt újra munkára adtam a fejem (és amilyen hirtelen elkezdtem, olyan hirtelen abba is hagytam). Valami kölcsönös szeretet azonban ezidő alatt is kialakult köztünk, valami olyan, ami miatt még a mai napig bezsebelhetem a kedves kis öleléseit. 
Csupa rózsaszín babát kért tőlem a születésnapjára és megkapta.
Isten éltessen, Panni!







A fotózásnál új családtagunk, az ötödik gyerekünk, Kamilla is segített.


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem sikerült

Babahaj, ahogyan én csinálom

Mindenek előtt egy kis magánélet, aztán jöhet a szemezgetés