Professzor úr


Igazi kihívás elé állítottak és nem mondom, hogy csak úgy kiráztam a kisujjamból. Nem volt könnyű megbirkózni például a háziköntössel és a hajtókájával, de nem volt egyszerű a nyakkendő sem. Ez utóbbi egyébként egy valódi nyakkendőből készült és csak harmadjára sikerült eltalálnom a megfelelő hosszt. 
A végére azonban minden a helyére került és megszülethetett egy khm, hogy is mondjam csak... hasonmás. Ráadásul nem is akárkié, egy igazi professzoré.









Megjegyzések

  1. Nagyon tuti lett!!Mindig megnézem amiket posztolsz, sokszor pörgetem lefelé és gyönyörködöm a szebbnél szebb babákba. Olyan klassz anyagokat és színeket használsz, simán el tudnám képzelni magamon is ezeket. Sajnos a mai divat nem ilyen, kincs ha az ember a turiban talál egy kis virágos blúzikát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindkettővel egyetértek: szívesen viselnék hasonló színeket, mintákat magam is, és a turkálók sem az igaziak már. Vagy csak én nem találok semmit:(

      Törlés
  2. Hozzád méltó feladat volt, és a végeredmény fantasztikus, Julcsi! :-)

    VálaszTörlés
  3. Hát ez egy mestermunka! Szenzációsan eltaláltad a karaktert!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem sikerült

Babahaj, ahogyan én csinálom

Mindenek előtt egy kis magánélet, aztán jöhet a szemezgetés