Gyapjú-délután

Először csak a réges-régi vendégváró babánk ruháját akartam rendbe hozni, de új hajat is kapott.
Ha már elővettem a ragasztópisztolyt, akkor gyorsan készítettem színes makkokat, amihez az elmúlt öt évben, minden ősszel begyűjtöttem az üres kupakokat, de sosem lett belőle semmi.
S ha már nemezelőtű került a kezembe, böködtem gyorsan egy tündérmanót is, alkotómami leírása alapján.
Mindezt hirtelen felindulásból. Ahelyett, hogy mondjuk vasaltam volna....

Megjegyzések

  1. Na, ne már! Hát most miben gyönyörködnénk, ha vasaltál volna! Hidd el, megvár az... :) csudajók a makkok, meg ez a manó is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ma még megyünk kirándulni, lesz még egy csomó makk-kupak:)

      Törlés
  2. Ó, én is gyapjús napot tartottam ma... Nemezeltem...életem első nagy nemezképét...Csuda izgatott vagyok miatta...még gyúrni kell...
    Úgy látszik ezek ilyen napok! :)))

    És holnap pedig megyünk a Csillaghegyi Közösségi Házba a Gyapjú Napra a gyerekekkel!
    Nem jöttök véletlenül? Jó lenne... :)
    http://kulturkozpont.hu/csk/?event=csillagmuhely-gyapju-nap#.UG1l0wfWQjM.facebook

    Nagyon édesek lettek a gyapjús manónapod eredményei...! :)

    VálaszTörlés
  3. Jó, hogy nem vasaltál.... kedvet kaptam ezekhez az édes makkokhoz, hétvégén csinálunk a gyerekekkel!

    VálaszTörlés
  4. Csak hogy tudd, a vasalás megvár, (sajna) a ragasztópisztolyt viszont elővetted :o))!

    VálaszTörlés
  5. A vasalt ruhákra már két hét múlva sem emlékszik senki. Időnként vannak fájdalmas döntések, de te jól döntöttél. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Két hét múlva már újra vasalni kell őket:)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem sikerült

Babahaj, ahogyan én csinálom

Mindenek előtt egy kis magánélet, aztán jöhet a szemezgetés