Hát ez meg miféle?



 Fura egy szerzet, annyi szent! De hogy velejéig romantikus, az is bizonyos:)

Egy bizonyos vers jár csak a fejében... "mikor az uccán átment a kedves...

...galambok ültek a verebekhez..."
Egy félresikerült próbálkozás végterméke ő, akinek még így is sikerült végtelenül kedves és velejéig romantikus figurát öltenie. Hosszú idő óta ő az első, aki felült egy bolt polcára. Csak úgy. Hátha hasonlóan romantikus társra lel!


Megjegyzések

  1. Én ismerem: ő Consuelo, George Sand hősnője, még kis kóristalány korában! Fantasztikus, köszönöm, hogy megidézted vele az egyik kedves könyvemet! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pusztán a véletlen műve lehet, mert nem olvastam a könyvet:)

      Törlés
  2. Pedig az a könyv nagyon jó ám!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már felírtam a listára, jövő héten megyek a könyvtárba:)

      Törlés
  3. Ó, hát ő lett belőle! Nagyon édes a hatalmas mosolyával.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy kicsi mosoly eltűnt volna ekkora arcon:)

      Törlés
  4. Julcsi minden így sikerüljön félre! Nagyon édes a kedves!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd mutatom a következő kísérletet is:) Mert van még félresikerült alany, nem is egy:)

      Törlés
  5. Én most nagy Borat-rajongásban leledzem, engedd meg, hogy az ő szavaival éljek: Jóféle ez :)

    VálaszTörlés
  6. Mindenre gondoltam a kacsapopót látván, de erre a telimosolyú lényre nem :))) Édes lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így lett jó, hogy még neked is tudott meglepetést okozni:))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem sikerült

Babahaj, ahogyan én csinálom

Mindenek előtt egy kis magánélet, aztán jöhet a szemezgetés