Még gyakorolni kell

A lopott idő, még mindig.
Ez már igazi refashion!
Egy turkálós, pöttyös garbó alakult át tunikává.

Ja, hogy a lényeg nem látszik?! Hogy is van az a mondás a cipészről és az ő lyukas cipőjéről? Én is a gyerekem kezébe adtam a fotómasinát...
Pedig még akár az is kiderülhetne róla, hogy van érzéke a fotózáshoz.


Megjegyzések

  1. Nagyon jó együtt a három sáv, és jó volt látni a mosolyodat. :-)

    VálaszTörlés
  2. az eredeti darabot is megnéztem volna. :-) A végeredmény nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sejtem, de elfelejtettem lefotózni:) Majd legközelebb...

      Törlés
  3. Nekem az előző bejegyzésbeli közös képek tetszettek nagyon. Még több ilyet kérünk!
    Egyébként nagyon jó ízléssel választod meg az anyagokat és a színeket, mindig olyan végeredmény születik, amit én is szívesen elfogadnék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajtad meg még csinosabban is állna:)

      Törlés
  4. Szuperek a képek, eredetiek,vidámak ez kell nekünk! A tunikák is nagyon jók, nekem a rózsás zsebes az nagyon bejön.Jó ez az átalakítósdi ne fogd vissza magad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem fogom, sok-sok darab fog még születni, még a gyerekeknek is.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem sikerült

Babahaj, ahogyan én csinálom

Mindenek előtt egy kis magánélet, aztán jöhet a szemezgetés