Vendégszereplés

Amíg nem tudok érdemben hozzászólni a dolgokhoz, addig varrjatok velem tolltartót! Mondjuk egy ilyet.
 
 Leírását az Életszépítők oldalán találjátok.

Megjegyzések

  1. Nagyon tetszik, a szinei olyan harmonikusak és hozzám illők. :) Megyek is a másik oldalra megnézni. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Jó!Pont szerettem volna ilyent, köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Leszívesebben máris nekikezdenék egy ilyennek.

    VálaszTörlés
  5. köszönöm a mintát! ilyet én is szeretnék :) bár mostanában én is hozzád hasonló cipőben járok...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Majdnem sikerült

Mindenek előtt egy kis magánélet, aztán jöhet a szemezgetés

Babahaj, ahogyan én csinálom