Ugrás a fő tartalomra

Eltűntem

Csak azért, hogy ápolgathassam kis családom, hogy aztán újult erővel vehessünk részt a hétvégi kalandparki kiránduláson Panni ovis csoportjával. Csuda jól éreztük magunkat, a képek magukért beszélnek.

Bendét és Levit öltöztetik


Panni a kezdő pályán


Bende koncentrál:-)


Levente küzd az elemekkel


Jó szívvel ajánlom mindenkinek! Még édesapa is kipróbálta:-)


Aztán vasárnap a család magamra hagyott, hogy elkészülhessek a kiállításra szánt munkáimmal. Az idő ugyanis halad, de én nem:-) Nem szándékoztam címet adni a munkámnak, de ez elég randa lett, úgyhogy az Elrettentő példa címet fogja kapni:-) Eredetileg csak egy munkát terveztem, de olyan jól haladtam, hogy belefért még egy. Ez sem túl nagy, talán elfér még valahova a kiállítási területen. Szerettem volna elkészülni a körvarrással is erre a kiállításra, de az már végképp nem fért bele az időmbe. Pedig annyira jó összeállítást találtam ki, ugyanis 1 vagy 2 blokk kisebb lett a többinél. Sebaj, ezt majd nem fogja látni nagyközönség:-)
Csak részletfotót mutatok, hogy a végeredményt majd a kiállításon nézzétek meg:-)



Megjegyzések

  1. Ez a kalandpark a Budakeszi Vadasparkban van? Látom, jól érezték magukat a gyerekek! Jössz Budafokra a közös varrásra? Nahát tényleg nem mutattál sokat, abból, amit varrtál, de a papíron varrás szép :)

    VálaszTörlés
  2. Nem, Csillebércen van.

    Megyek Budafokra, Pannikámmal együtt:-) Már ma reggel is kérdezte, hozhatja-e a varrógépét:-)

    VálaszTörlés
  3. Kire ütött vajjon Panni?:))))
    csodaklassz ez a beszámoló....és miért elrettentő példa? Nem is igaz,mert szép!A kitartásod pedig példaértékű!

    VálaszTörlés
  4. Lehet, hogy szép, de pontatlan:-( És ez a képen -hála a nem túl jó fényképezőgépünknek- nem látszik:-) Egyébként szerintem tök jól kiküszöböltem a pontatlanságot. Majd ha már kiállítottuk, megmutatom a kész művet. Csak hogy fokozzam az érdeklődést:-)

    VálaszTörlés
  5. Én is viszem Dorkámat! Akkor találkozunk! De jó! Foglaljunk helyet egymásnak!! Aki előbb odaér, oké?

    VálaszTörlés
  6. Julcsi drága,én láttam élőben is a virágosodat,de semmi elrettemóntőt nem találtam rajta!Igaz,sok időm nem volt bogarászni,de nekem is nagyon tetszett,mint általában amiket láttam eddig: a színek,meg az anyagok együtt,hmmm,nagyon finomak !

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy táska története és annak folyománya

Még aprócska, kisiskolás gyermek volt Másodszülöttünk, amikor kapott egy zsák típusú reklámtáskát, vadító zöld és piros színben. Szerette, sokszor féloldalasan a vállára kanyarította, s egyszer azt mondta, úgy érzi magát ebben a táskában, mint egy kalandor, aki ide-oda vándorol. Divat ezt a típusú táskát manapság gymbag-nek hívni, nevezhetnénk egyszerűen csak tornazsáknak is, én mégis kalandortáska néven adom közre nektek és most már azt is tudjátok, miért. (Van néhány darab, mindet felpakolom a Piactérre , hátha ti is szeretnétek kalandokat pakolni valamelyikbe!) ••••• •••••• •••••• •••••• •••••• •••••• •••••••

Babahaj, ahogyan én csinálom

~~~♥♥♥~~~ És én hogy csinálom? Tűnemezeléssel gyapjúból. Amire szükséged lesz: -gyapjú -szivacs vagy hungarocell lap a böködéshez -nemeztű -egy csupasz babafej:) Először mindig a fej hátuljára teszek egy adag gyapjút, hogy ne legyen annyira lapos. Ezt jó alaposan beleböködöm a fejbe. Fontos, hogy a fej jó keményre legyen tömve. Rásimítom a következő réteg gyapjút, most már az egész fejre. Itt már lehet variálni, hogy milyen lehet a frizura: egycopfos, kétcopfos, egykontyos, kétkonytos. A választéknál jó alaposan megböködöm a gyapjút. Formára igazítom a lelógó, szétálló gyapjút és a széleknél is beleböködöm a fejbe. Ha az alap kész van, akkor jön maga a frizura. Ha copfot készítünk, akkor a copf tövénél szurkáljuk a fejbe a tűt, esetleg egy kis darab gyapjúval körbe lehet tekerni, hogy eltűnjön a szurkálás helye (ez a kártolt gyapjúnál nem is látszik). Ha konty készül, akkor én a konty közepét és szélét szoktam böködni. Ha ez is kész, az egészet átszurkáljuk egy kicsit. H

Fiúsított lánybabák?

Dehogyis!!! Szerintem maradtak a babák, amik voltak: kedvesen mosolygós lányok. Csupán egy kényelmesebb szerkóba bújtak, hogy a kora reggeli, Balaton parti horgászás után tudjanak versenyt futni a fiúkkal. Ettől ők még lányosak és bájosak.