Ugrás a fő tartalomra

Kipróbáltam ezt is

~~~♥♥♥~~~

Megküzdöttünk egymással.
Az öt kötőtű és én. 
Előfordult, hogy kicsúsztak a szemek.
De az is, hogy egyszerűen rossz tűt fogtam meg és úgy ahogy volt kihúztam az összes szemből, ami a tűn volt.
De amilyen ügyes vagyok, egyet sem vesztettem el:)
Bevallom, egy idő után átváltottam körkötőtűre, úgy éjjel egy körül, de másnap vissza kellett térnem a sok kötőtűhöz. A körkötőtű nem bírta a nyújtózkodást:)

A sapka, méreteit tekintve Verának lenne jó...
...a szineit nézve azonban inkább fiús.

Én mégis szeretem úgy ahogy van. Saját festésű gyapjú és némi maradék Barka gyapjú.  
Na meg hát az első, ami ugye mindig különösen kedves.
Gyanítom azonban, hogy senki nem fogja hordani:)


~~~♥♥♥~~~

Megjegyzések

  1. Aranyosak benne a gyerekek, az a lényeg. :) Amúgy egész jól sikerült.

    VálaszTörlés
  2. Én ugyan gyakorlatias vagyok, de úgy gondolom néha nem baj, ha csak magáért az alkotás öröméért készül valami. Szép az a sapi, gyönyörű színei vannak, néhány picit élénkebb kék, zöld horgolt virággal akár lányos is lehet :)

    VálaszTörlés
  3. Van olyan körkötőtű, aminek a madzagja nem olyan hosszú, hanem éppen elég egy sapkához, én azt is szoktam használni.Meg a hagyományos hosszúságút is, mert 5 tűvel, hát tudod, nagyon tudsz! :o))))

    (és igen, a babásnál neked Julcsynak szólt!)

    VálaszTörlés
  4. a szinek meg az egesz egyutt nagyon jo lett, szoval elsore tobb mint dicseretes!!
    en (is) nagyon praktikus vagyok es amikor valami nem akkora mint kellene, akkor en azt kotesprobanak(?) hivom, Martaval van egy nem hivatalos versenyunk, es azt hiszem valahol a fel kendonel allunk most:-)
    az ot kototu szerintem sapihoz sajnos kell, mert a tetejen kenyelmetlen a madzagos.

    VálaszTörlés
  5. Nem értek hozzá, met még sosem kötöttem 5 tűvel, de ha ez kicsi is lett, tanulni meg kell valahogy kötni- ez ezzel jár. Amúgy tetszik, így blogon keresztül. Nálunk most lesz néhány sapka karácsonyra, amit én kötök majd 5 tűvel- majd kar. után mautatom. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy táska története és annak folyománya

Még aprócska, kisiskolás gyermek volt Másodszülöttünk, amikor kapott egy zsák típusú reklámtáskát, vadító zöld és piros színben. Szerette, sokszor féloldalasan a vállára kanyarította, s egyszer azt mondta, úgy érzi magát ebben a táskában, mint egy kalandor, aki ide-oda vándorol. Divat ezt a típusú táskát manapság gymbag-nek hívni, nevezhetnénk egyszerűen csak tornazsáknak is, én mégis kalandortáska néven adom közre nektek és most már azt is tudjátok, miért. (Van néhány darab, mindet felpakolom a Piactérre , hátha ti is szeretnétek kalandokat pakolni valamelyikbe!) ••••• •••••• •••••• •••••• •••••• •••••• •••••••

Babahaj, ahogyan én csinálom

~~~♥♥♥~~~ És én hogy csinálom? Tűnemezeléssel gyapjúból. Amire szükséged lesz: -gyapjú -szivacs vagy hungarocell lap a böködéshez -nemeztű -egy csupasz babafej:) Először mindig a fej hátuljára teszek egy adag gyapjút, hogy ne legyen annyira lapos. Ezt jó alaposan beleböködöm a fejbe. Fontos, hogy a fej jó keményre legyen tömve. Rásimítom a következő réteg gyapjút, most már az egész fejre. Itt már lehet variálni, hogy milyen lehet a frizura: egycopfos, kétcopfos, egykontyos, kétkonytos. A választéknál jó alaposan megböködöm a gyapjút. Formára igazítom a lelógó, szétálló gyapjút és a széleknél is beleböködöm a fejbe. Ha az alap kész van, akkor jön maga a frizura. Ha copfot készítünk, akkor a copf tövénél szurkáljuk a fejbe a tűt, esetleg egy kis darab gyapjúval körbe lehet tekerni, hogy eltűnjön a szurkálás helye (ez a kártolt gyapjúnál nem is látszik). Ha konty készül, akkor én a konty közepét és szélét szoktam böködni. Ha ez is kész, az egészet átszurkáljuk egy kicsit. H

Fiúsított lánybabák?

Dehogyis!!! Szerintem maradtak a babák, amik voltak: kedvesen mosolygós lányok. Csupán egy kényelmesebb szerkóba bújtak, hogy a kora reggeli, Balaton parti horgászás után tudjanak versenyt futni a fiúkkal. Ettől ők még lányosak és bájosak.