Ugrás a fő tartalomra

Egy blúz utóélete

Egy enyhén pink blúzra bukkantam a turkálóban, aminek foltos volt az eleje. Mégis elhoztam, mert annyira szép volt a színek összhatása, meg a berakás a blúz elején.
Így  is kijött belőle három neszesszer: egy szolid, egy romantikus és egy dögös.  Mindegyik (szak)értő kezekre vár.

Megjegyzések

  1. Meg sem mondaná az ember.....
    Nagyon szépek lettek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kecses női holmik! A berakás ad hozzá kis különlegességet!

    VálaszTörlés
  3. Kár lett volna ott hagyni a blúzt,mert csudaszép dolgokat csináltál belőle!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek lettek! Én is imádom a turikat :P

    VálaszTörlés
  5. Csuda helyesek lettek! Újrahasznosításból jeles :O)

    VálaszTörlés
  6. Jaj, de szuperek!!! Ezentúl más szemmel nézelődök majd a turiban. :-)))

    VálaszTörlés
  7. Julcsi, ezek zseniálisan jók lettek!!! Nagyon tetszik mindegyik!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm, aranyosak vagytok!:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szeretem ezeket a nesziket, finoman romantikusak. Akárcsak a többi munkád :)) És ez 1 pontot ér számodra Eszter játékában :))
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  10. Talán sejted, miért kukkantottam most be hozzád! Igen, igen, hoztam Neked egy pontot a játékomra, nagyon tetszenek a munkáid és az ahogy gyerkőceidet neveled az életre!! Tehát most megölellek, hacsak virtuálisan is! Puszi :)

    VálaszTörlés
  11. Szeretem olvasni a blogodat!

    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  12. Elfogadod, Julcsi? A romantikusért:) Na neeem, ha nem a kedves szavakért:
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html
    KÖszönöm:)

    VálaszTörlés
  13. Elbűvölőek!!:-))

    Adok is egy pontot!;-)
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  14. Éljenek a turkálók, és az ügyes kezű varrónők! :)
    Egy pont tőlem is:
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  15. Nagyon kedvesek vagytok! És elfogadom, naná!:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babahaj, ahogyan én csinálom

~~~♥♥♥~~~ És én hogy csinálom? Tűnemezeléssel gyapjúból. Amire szükséged lesz: -gyapjú -szivacs vagy hungarocell lap a böködéshez -nemeztű -egy csupasz babafej:) Először mindig a fej hátuljára teszek egy adag gyapjút, hogy ne legyen annyira lapos. Ezt jó alaposan beleböködöm a fejbe. Fontos, hogy a fej jó keményre legyen tömve. Rásimítom a következő réteg gyapjút, most már az egész fejre. Itt már lehet variálni, hogy milyen lehet a frizura: egycopfos, kétcopfos, egykontyos, kétkonytos. A választéknál jó alaposan megböködöm a gyapjút. Formára igazítom a lelógó, szétálló gyapjút és a széleknél is beleböködöm a fejbe. Ha az alap kész van, akkor jön maga a frizura. Ha copfot készítünk, akkor a copf tövénél szurkáljuk a fejbe a tűt, esetleg egy kis darab gyapjúval körbe lehet tekerni, hogy eltűnjön a szurkálás helye (ez a kártolt gyapjúnál nem is látszik). Ha konty készül, akkor én a konty közepét és szélét szoktam böködni. Ha ez is kész, az egészet átszurkáljuk egy kicsit. H

Egy táska története és annak folyománya

Még aprócska, kisiskolás gyermek volt Másodszülöttünk, amikor kapott egy zsák típusú reklámtáskát, vadító zöld és piros színben. Szerette, sokszor féloldalasan a vállára kanyarította, s egyszer azt mondta, úgy érzi magát ebben a táskában, mint egy kalandor, aki ide-oda vándorol. Divat ezt a típusú táskát manapság gymbag-nek hívni, nevezhetnénk egyszerűen csak tornazsáknak is, én mégis kalandortáska néven adom közre nektek és most már azt is tudjátok, miért. (Van néhány darab, mindet felpakolom a Piactérre , hátha ti is szeretnétek kalandokat pakolni valamelyikbe!) ••••• •••••• •••••• •••••• •••••• •••••• •••••••

Saját anyag

Délután kaptam a barátnőmtől 3 féle anyagot, amit nyomtatóban lehet használni. A4 méretű puplin, pamutvászon és organza anyagok. Nem tudom, hogyan kell pontosan használni, mert nem volt ideje elmagyarázni, csak holnap délután. Persze Julcsi nem is Julcsi lenne, ha bírna addig várni:))) A fotó sajnos nem túl jó, lévén, hogy a jobbik fényképezőgépünk tegnap este óta csillagásztáborban van. De éjszaka úgyis kipróbálom az "új" anyagomat és lesz jobb fotó is. ... Kipróbáltam a pamutvásznat. Simán lehet vasalni a színéről is, egy baj van vele, hogy nagyon gyűrődik. Egy kis képecskét készítettem és a kifordításnál megviselődött szegény és mivel már flíz is volt benne, nem lehetett nagyon vasalni:( Sebaj, ez a tanulópénz:) Azt elfelejtettem írni, hogy hobby boltból származik ez az anyag és 250 Ft, ha valakit esetleg érdekelne. Ez a bolt egy különleges bolt, sokban különbözik más hobby boltoktól. Ha egyszer erre jártok, érdemes benézni. (És ha egy segítőkész, tar úriember szolgál ki b