Ugrás a fő tartalomra

700, azaz játék!

Máris itt a 700. bejegyzés, pedig nem is olyan régen volt az első sem. Mikor is? 2008. júniusában... Akárhogy is számolom, az már néhány nap híján, bizony 5 éve.
Ahogy azt szoktam, ismét megünnepelném ezt a kerekséget és ajándékot sorsolnék. Aki már régóta olvassa a blogomat, az tudhatja, hogy nem szoktam semmiféle feltételeket szabni a játékban való részvételhez, pusztán csak annyit, hogy szeressetek itt időzni. Ez a feltétel nem fog változni most sem, csupán egy apró fricskát vinnék a játékba.
A feladat csak annyi, hogy meg kell tippelnetek, milyen színű a képen látható baba, ami egyébiránt a nyeremény is. Persze nem ér azt írni, hogy testszínű, mert az egyértelmű:) Arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek milyen színű a haja, a teste és a kezeklábak?
Ha tehát szeretnétek részt venni a játékban, akkor írjatok három színt június 28-ig és másnap megtudjátok, helyes volt-e a tippetek és az is kiderül, kié lesz a baba. Mit gondoltok, nehéz lesz?

Megjegyzések

  1. De szép ő is, még így fekete-fehérben is! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem, rózsaszín a szoknya,kék a keze, barnák a virágok a blúzán, a haja pedig szintén kék vagy rózsaszín.

    VálaszTörlés
  3. Tippeim: rózsaszín, zöld, fehér

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a 700.-hoz!

    Szerintem meleg színekbe öltöztetted. Talán piros lehet a frizurája, narancsos a szoknyája és végtagjai, a teste is valami sárgás-narancsos.
    Vagy nem. De az tény, hogy ez a figura is kedves és finom.
    A lehetőséget pedig nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. /Vagy valamennyi barnás árnyalatú. A testén a virágok pirosak lehetnének zöld szárral...

      Törlés
  5. szerintem barna haj, szürkés kezek-lábak, rózsaszínes szoknya..
    és gratula!
    és nagyon szép, nagyon-nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vagy inkább szürke haj, rózsaszín kéz-láb, zöldes szoknya :)))

      Törlés
  6. Jaj, jaj, nehéz bizony! :) Szerintem zöld, rózsaszín, barna.

    VálaszTörlés
  7. Én úgy gondolom láttam már nálad ezeket az anyagokat.Ha ez alapján választok:végtagok drapp árnyalat, szoknya kék fehér pettyekkel, test piros alapon apró minták, a haja piros. Nem ezt írtam volna, ha csak a képet nézem, és csak találgatok.Bármilyen a valóságban, csak szépnek tudom elképzelni!

    VálaszTörlés
  8. Almazöld, barna, türkiz. (mert mi van ha ravasz vagy és nem rózsaszín)

    VálaszTörlés
  9. Biztos ő is olyan színű, mint a torta volt! ;-))

    VálaszTörlés
  10. Szia Julcsi!Tippelek én is...Bár ha jól figyeltem egy-két kulisszatitkot, talán nem is tipp!!:)))Rózsaszín a keze és a lába.Zöld alapon pöttyös a szoknya.Fehér alapon mintás a blúz.

    VálaszTörlés
  11. a végtagok szerintem rózsaszínűek, a blúz nagyon halvány, talán szürke vagy drapp alapon világos és sötétebb téglaszínű virágokkal és sötétebb mohazöld levelekkel a szoknya szerintem sötétebb bugyirózsaszín fehér pettyekkel, esetleg világoskék alapon fehér pöttyös. ez utóbbi esetben a haja csakis kék, esetleg barna. ha a szoknya rózsaszín, szerintem zöld a haja :P de ez csak tipp :)

    VálaszTörlés
  12. De jó! Szerintem piros, világoskék, rózsaszín.

    VálaszTörlés
  13. Zöld, rózsaszín, barna. Gratulálok az 5 évhez!!

    VálaszTörlés
  14. imádom ezt a babádat is! gratulálok és veled örülök az évfordulónak meg a kerek számnak és itt vagyunk és szeretünk itt időzni nálad! <3 és játszom is naná :D barna-rózsaszínre tippelek.

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok a 700.-hoz! Szerintem barna haj, zöld kezek-lábak és rózsaszín test...
    B-K. Edina

    VálaszTörlés
  16. Kedves Julcsi! Gratulálok a sok örömöt szerző blogodhoz!
    Rózsaszín, fűzöld és homokszín!
    Szeretettel: L. Eszter

    VálaszTörlés
  17. Barna haj, sárga blúz, zöld szokna, türkiz karok-lábak.
    Szeretek itt lenni Nálad! :)

    VálaszTörlés
  18. Gratulálok az 5 évhez! Kíváncsi vagyok milyen is ez a baba színesben. Az én tippem: lila, rózsaszín, lila.

    VálaszTörlés
  19. Amolyan drapp-narancs-barna. Nekem. Esetleg egy kis bordóval:) Érdekes elmélkedés amúgy...:)

    VálaszTörlés
  20. barna a haja, púderrózsaszín pöttyös a szoknyája, rózsaszín és drapp a keze. édes! :) és gratulálok !

    VálaszTörlés
  21. Gyertek, csak gyertek, örülök nektek!
    És látom, van aki figyel minden részletre és sejt mindent;)

    VálaszTörlés
  22. Szerintem: barna, bőrszín, narancssárga.

    VálaszTörlés
  23. DRága Julcsi, most itt vagyok én is!
    Szeretnék veled játszani.
    Szerintem türkizes a karja-lába, teste fehér alapon zöldes, szoknyája barnás, talán a haja is? Alig várom hogy lássam, legjobb lenne élőben!
    Puszi, Karina

    VálaszTörlés
  24. Szia Julcsi :) szeretnék én is játszani :) A tippem: haja barna, végtagok rózsaszínűek, szoknya türkisz. Minden jót ;) S. Judit

    VálaszTörlés
  25. Gratulálok a kerek számhoz! :))))
    Szerintem a haja......vörös. :))) A kezeklábak rózsaszín...a teste pedig vajszínű.

    VálaszTörlés
  26. Szerintem boró meg mályva. :)

    VálaszTörlés
  27. Barna,rózsaszín,fehér színekre tippelnék :)

    VálaszTörlés
  28. Szerintem rózsaszín, barna, zöld...tulajdonképp tökmindegy, bármilyen színben imádnám!:)

    VálaszTörlés
  29. haja: vörös?
    teste: http://www.hobbymuvesz.hu/webshop/Lovely/patchwork-anyag-moda-lovely-circle-1
    keze-lába: ha jól emlékszem arra az anyagra szürke-vajszín...

    egyébként pedig csoda így szépiában is :))

    VálaszTörlés
  30. Szerintem vörösesbarna a haja, rózsaszín a karja, fehér alapon piros-zöld mintás a felsője, és kék vagy zöld pöttyös a szoknyája. De inkább zöld :)Hátha sikerül eltalálni:)

    VálaszTörlés
  31. sárga-zöld-kék :-) mindenesetre gyönyörűséges, szokás szerint. gödör meg mondjon le!!!

    VálaszTörlés
  32. Barnás színvilágú (talán barna és vaj?) kezek-lábak és szoknya, a haja barna, a teste pedig fehér alapon zöld leveles-piros virágos. Vagy ilyesmi... :D
    Bármilyen is, nagyon bájos! :)

    VálaszTörlés
  33. Nagyon cuki! A szinei szerintem kék, sárga, zöld... vagy nemtudom, de biztosan valami Pjulcsys vidám válogatás :)

    VálaszTörlés
  34. Kedves Julcsi!
    Gratuláció a kerek számhoz!
    A szoknya talán drapp alapon fehér pöttyös,a keze és a lába púderrózsaszín, a blúza sárgás, a haja pedig barna. Vagy vörös...? Mindenképp édes!

    VálaszTörlés
  35. Kedves Julcsi
    Szerintem a végtagok szürkések, a teste fehér alapon zöldes, a szoknya szintén zöldes. A hajára is szürkét mondanék, de talán nem ősz, ezért barna. A másik tippem a színekre a sárgás árnyalatok lennének szintén szürkével kombinálva.
    Gratulálok a bloghoz, csak így tovább!
    U. Zsuzsi

    VálaszTörlés
  36. Kedves Julcsi!
    Tippjeim: rózsaszín, barna, ekrü.

    VálaszTörlés
  37. Barna haj,
    barna-rózsaszín pettyes szoknya
    rózsaszín-zöld mintás felső
    rózsaszín-barna mintás test.

    VálaszTörlés
  38. Drága Julcsi!
    Egyszer elkezdtem ide írni a hét közepén, de elszállt és akkor jelnek vettem... (nem vagyok nyerős típus)!
    Csak annyit szólnék a gyönyörű babádon kívül, hogy nekem már az is nyereménynek számít, hogy ismerhetlek! :)
    Arról már nem is beszélve, hogy hamarosan találkozunk!
    Puszillak:
    Kriszta

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babahaj, ahogyan én csinálom

~~~♥♥♥~~~ És én hogy csinálom? Tűnemezeléssel gyapjúból. Amire szükséged lesz: -gyapjú -szivacs vagy hungarocell lap a böködéshez -nemeztű -egy csupasz babafej:) Először mindig a fej hátuljára teszek egy adag gyapjút, hogy ne legyen annyira lapos. Ezt jó alaposan beleböködöm a fejbe. Fontos, hogy a fej jó keményre legyen tömve. Rásimítom a következő réteg gyapjút, most már az egész fejre. Itt már lehet variálni, hogy milyen lehet a frizura: egycopfos, kétcopfos, egykontyos, kétkonytos. A választéknál jó alaposan megböködöm a gyapjút. Formára igazítom a lelógó, szétálló gyapjút és a széleknél is beleböködöm a fejbe. Ha az alap kész van, akkor jön maga a frizura. Ha copfot készítünk, akkor a copf tövénél szurkáljuk a fejbe a tűt, esetleg egy kis darab gyapjúval körbe lehet tekerni, hogy eltűnjön a szurkálás helye (ez a kártolt gyapjúnál nem is látszik). Ha konty készül, akkor én a konty közepét és szélét szoktam böködni. Ha ez is kész, az egészet átszurkáljuk egy kicsit. H

Egy táska története és annak folyománya

Még aprócska, kisiskolás gyermek volt Másodszülöttünk, amikor kapott egy zsák típusú reklámtáskát, vadító zöld és piros színben. Szerette, sokszor féloldalasan a vállára kanyarította, s egyszer azt mondta, úgy érzi magát ebben a táskában, mint egy kalandor, aki ide-oda vándorol. Divat ezt a típusú táskát manapság gymbag-nek hívni, nevezhetnénk egyszerűen csak tornazsáknak is, én mégis kalandortáska néven adom közre nektek és most már azt is tudjátok, miért. (Van néhány darab, mindet felpakolom a Piactérre , hátha ti is szeretnétek kalandokat pakolni valamelyikbe!) ••••• •••••• •••••• •••••• •••••• •••••• •••••••

Saját anyag

Délután kaptam a barátnőmtől 3 féle anyagot, amit nyomtatóban lehet használni. A4 méretű puplin, pamutvászon és organza anyagok. Nem tudom, hogyan kell pontosan használni, mert nem volt ideje elmagyarázni, csak holnap délután. Persze Julcsi nem is Julcsi lenne, ha bírna addig várni:))) A fotó sajnos nem túl jó, lévén, hogy a jobbik fényképezőgépünk tegnap este óta csillagásztáborban van. De éjszaka úgyis kipróbálom az "új" anyagomat és lesz jobb fotó is. ... Kipróbáltam a pamutvásznat. Simán lehet vasalni a színéről is, egy baj van vele, hogy nagyon gyűrődik. Egy kis képecskét készítettem és a kifordításnál megviselődött szegény és mivel már flíz is volt benne, nem lehetett nagyon vasalni:( Sebaj, ez a tanulópénz:) Azt elfelejtettem írni, hogy hobby boltból származik ez az anyag és 250 Ft, ha valakit esetleg érdekelne. Ez a bolt egy különleges bolt, sokban különbözik más hobby boltoktól. Ha egyszer erre jártok, érdemes benézni. (És ha egy segítőkész, tar úriember szolgál ki b