Ugrás a fő tartalomra

Szeretjük a zsiráfokat


Nemrég nyílt a közelünkben egy hiánypótló üzlet. Mindenféle színű és mintázatú pamut és biopamut anyagot árulnak. Itthon kevés olyan anyagot kapni, ami jó minőségű, szép a mintája és szívesen ráadnám a gyerekre is. A Pamutti csak ilyeneket árul. Amint meghallottam a hírt, el is mentem és ahogy az már lenni szokott, vásároltam is.
Első körben erre a kedves és vidám zsiráfos anyagra esett a választásom és varrtam is belőle egy tunikát Vercsinek. A póló ugye nem elég, a puhanadrágokhoz fűződő viszonya miatt, ezért lett tunika. A szabásmintához a szokásos eljárást használtam: körberajzoltam egy pólót és meghosszabbítottam a derekát. (Erről Jess blogján van egy képes leírás.)






Egy baj van csak, hogy Vercsinek nem tetszik. Ha valaki másnak igen, anyagáron az övé lehet.

Megjegyzések

  1. nagyon szupi anyag, bár lehet nem blúzt varrtam volna belőle, hanem párnákat, zsákokat, takarókat, mindenfélét, mert derűs, kedves, aranyos

    VálaszTörlés
  2. Nagyon èdes polot varrtàl! A lila csilli csillag illik hozzà nagyon! De jo, hogyfelveszik,az èn kicsi fiam csak itthonra. A nyakànàl a "ramfli" saját anyagbol? Szerintem jöhet hozzà egy csillagos sapi is😉

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy táska története és annak folyománya

Még aprócska, kisiskolás gyermek volt Másodszülöttünk, amikor kapott egy zsák típusú reklámtáskát, vadító zöld és piros színben. Szerette, sokszor féloldalasan a vállára kanyarította, s egyszer azt mondta, úgy érzi magát ebben a táskában, mint egy kalandor, aki ide-oda vándorol. Divat ezt a típusú táskát manapság gymbag-nek hívni, nevezhetnénk egyszerűen csak tornazsáknak is, én mégis kalandortáska néven adom közre nektek és most már azt is tudjátok, miért. (Van néhány darab, mindet felpakolom a Piactérre , hátha ti is szeretnétek kalandokat pakolni valamelyikbe!) ••••• •••••• •••••• •••••• •••••• •••••• •••••••

Babahaj, ahogyan én csinálom

~~~♥♥♥~~~ És én hogy csinálom? Tűnemezeléssel gyapjúból. Amire szükséged lesz: -gyapjú -szivacs vagy hungarocell lap a böködéshez -nemeztű -egy csupasz babafej:) Először mindig a fej hátuljára teszek egy adag gyapjút, hogy ne legyen annyira lapos. Ezt jó alaposan beleböködöm a fejbe. Fontos, hogy a fej jó keményre legyen tömve. Rásimítom a következő réteg gyapjút, most már az egész fejre. Itt már lehet variálni, hogy milyen lehet a frizura: egycopfos, kétcopfos, egykontyos, kétkonytos. A választéknál jó alaposan megböködöm a gyapjút. Formára igazítom a lelógó, szétálló gyapjút és a széleknél is beleböködöm a fejbe. Ha az alap kész van, akkor jön maga a frizura. Ha copfot készítünk, akkor a copf tövénél szurkáljuk a fejbe a tűt, esetleg egy kis darab gyapjúval körbe lehet tekerni, hogy eltűnjön a szurkálás helye (ez a kártolt gyapjúnál nem is látszik). Ha konty készül, akkor én a konty közepét és szélét szoktam böködni. Ha ez is kész, az egészet átszurkáljuk egy kicsit. H

Fiúsított lánybabák?

Dehogyis!!! Szerintem maradtak a babák, amik voltak: kedvesen mosolygós lányok. Csupán egy kényelmesebb szerkóba bújtak, hogy a kora reggeli, Balaton parti horgászás után tudjanak versenyt futni a fiúkkal. Ettől ők még lányosak és bájosak.