Ugrás a fő tartalomra

Még van ideje a mulatságnak

Az ovisok idén úgy gondolták, tematikus farsangot tartanak, témának pedig a magyar népmese világát választották. Ez nekem kapóra jött, mert egy remek és egyszerűen kivitelezhető róka jelmezt találtam a Pinteresten még halloween tájékán. A hibát ott követtem el, hogy amikor az érintett, egyébiránt az ötletért lelkesedő  kisleánynak megmutattam, nem takartam el azt a páva jelmezt, amit még ajánlásként felhozott a program. Ez lett a vesztem és onnantól kezdve ragaszkodott a pávához, fittyen hányva arra, hogy talán nincs is ilyen magyar népmese. De mert nem ijedek meg a feladatoktól, úgy lett, ahogy ő akarta és elkészült a jelmez. 
Még mindig jobban jártam, mint a tavalyi boszorka jelmezzel...





Megjegyzések

  1. höhöhh, a feedlyben addig jelent meg a szöveg, hogy találtál egy róka jelmezt és nem tudtam összeegyeztetni a pávára hajazó képekkel, de gondoltam, üsse kő, pávaróka ez a lyány! aztán megnyílt a többi szöveg is és megnyugodtam, mert egy szuperklassz pávának tűnő pávajelmezt kreáltál! :)))

    VálaszTörlés
  2. mesés lett! ahogy a tavalyi boszorkány is bűbájos :) gyönyörű, művészi portrékat készítettél!

    VálaszTörlés
  3. ,,Hej, páva, hej, páva, császárné pávája..."

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett, még szebb, mint az eredeti!

    VálaszTörlés
  5. De jó, hogy nem takartad el!
    A bónusz kedvenc meg a kontyán lévő egy szem tollacska. Az annyira pávás.
    Jó mulatást kicsilány!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az egy toll leesett az álarcról s hogy ne vesszen kárba, a hajába tűztem:)

      Törlés
  6. Khmmm csuda jó az a rókajelmez tényleg, de én is a pávásat választottam volna ha meglátom. Szuper lett egyébként. És mi volt a probléma a tavalyi boszissal, az is annyira vagány volt, meg nem is lehetett túl bonyolult az elkészítése, pláne nem neked.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, nem, én nagy-nagy örömmel készítettem azt a boszi jelmezt is. Csak ő azt hitte, hogy sárkány lesz és egy kissé csalódott volt. Persze azért felvette azt is.

      Törlés
  7. Sziasztok! Minden elismerésem a jelmezhez! Tudom, hogy már lement a farsangi szezon, de Panna lányom nagyon beleszeretett ebbe a páva kisasszonyosdiba és nyúzza a nyakam, hogy csináljuk meg neki. Mint kreatív anyukák, tudnátok segíteni az elveszett lányos apukának, hogy dekorgumit használhat-e a szoknyán lévő mintákhoz? Valami ilyesmire gondoltam: http://vertespapir.hu/index.php?search_co=dekorgumi&kereses_gomb.x=0&kereses_gomb.y=0&kereses=1&id=termekek

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babahaj, ahogyan én csinálom

~~~♥♥♥~~~ És én hogy csinálom? Tűnemezeléssel gyapjúból. Amire szükséged lesz: -gyapjú -szivacs vagy hungarocell lap a böködéshez -nemeztű -egy csupasz babafej:) Először mindig a fej hátuljára teszek egy adag gyapjút, hogy ne legyen annyira lapos. Ezt jó alaposan beleböködöm a fejbe. Fontos, hogy a fej jó keményre legyen tömve. Rásimítom a következő réteg gyapjút, most már az egész fejre. Itt már lehet variálni, hogy milyen lehet a frizura: egycopfos, kétcopfos, egykontyos, kétkonytos. A választéknál jó alaposan megböködöm a gyapjút. Formára igazítom a lelógó, szétálló gyapjút és a széleknél is beleböködöm a fejbe. Ha az alap kész van, akkor jön maga a frizura. Ha copfot készítünk, akkor a copf tövénél szurkáljuk a fejbe a tűt, esetleg egy kis darab gyapjúval körbe lehet tekerni, hogy eltűnjön a szurkálás helye (ez a kártolt gyapjúnál nem is látszik). Ha konty készül, akkor én a konty közepét és szélét szoktam böködni. Ha ez is kész, az egészet átszurkáljuk egy kicsit. H

Egy táska története és annak folyománya

Még aprócska, kisiskolás gyermek volt Másodszülöttünk, amikor kapott egy zsák típusú reklámtáskát, vadító zöld és piros színben. Szerette, sokszor féloldalasan a vállára kanyarította, s egyszer azt mondta, úgy érzi magát ebben a táskában, mint egy kalandor, aki ide-oda vándorol. Divat ezt a típusú táskát manapság gymbag-nek hívni, nevezhetnénk egyszerűen csak tornazsáknak is, én mégis kalandortáska néven adom közre nektek és most már azt is tudjátok, miért. (Van néhány darab, mindet felpakolom a Piactérre , hátha ti is szeretnétek kalandokat pakolni valamelyikbe!) ••••• •••••• •••••• •••••• •••••• •••••• •••••••

Saját anyag

Délután kaptam a barátnőmtől 3 féle anyagot, amit nyomtatóban lehet használni. A4 méretű puplin, pamutvászon és organza anyagok. Nem tudom, hogyan kell pontosan használni, mert nem volt ideje elmagyarázni, csak holnap délután. Persze Julcsi nem is Julcsi lenne, ha bírna addig várni:))) A fotó sajnos nem túl jó, lévén, hogy a jobbik fényképezőgépünk tegnap este óta csillagásztáborban van. De éjszaka úgyis kipróbálom az "új" anyagomat és lesz jobb fotó is. ... Kipróbáltam a pamutvásznat. Simán lehet vasalni a színéről is, egy baj van vele, hogy nagyon gyűrődik. Egy kis képecskét készítettem és a kifordításnál megviselődött szegény és mivel már flíz is volt benne, nem lehetett nagyon vasalni:( Sebaj, ez a tanulópénz:) Azt elfelejtettem írni, hogy hobby boltból származik ez az anyag és 250 Ft, ha valakit esetleg érdekelne. Ez a bolt egy különleges bolt, sokban különbözik más hobby boltoktól. Ha egyszer erre jártok, érdemes benézni. (És ha egy segítőkész, tar úriember szolgál ki b