Ugrás a fő tartalomra

Hogy meglegyen

Ez a két baba egy testvérpárnak, Dórinak és Annának készült.
Babával én még ennyit nem szenvedtem, mint ezzel a kettővel. A ruha szabásával kezdődött minden, mert legalább a hetedik szabásminta lett jó. Amikor végre sikerült és úgy, ahogy megfelelőnek találtatott, akkor jöhetett az arc és a haj elkészítése. Vele együtt meg a döbbenet, hogy a barna  hajú babának hátrafelé állnak a lábai és a kezei. 
Ezek után egyfolytában csak azon aggódtam, hogy nehogy valami negatív energiát varrjak a babákba, úgyhogy még kaptak egy kis szeretgetést, simogatást, amikor elkészültek. Átadásra már nyugodtan, megtisztulva és mosolyogva kerültek:)

Megjegyzések

  1. Én szerencsére egyetlen egy negatív rezdülést sem érzek a két baba láttán... Sőt! Vidámság és játékosság sugárzik belőlük! :-)))
    (A küzdelem pedig szerencsére átlényegült a végére...)

    Ez a két anyag pedig nagyon a szívem csücske! (Én is sokat használom, de valamiért csakis a türkizt! Képzeld a zöld megvan egy éve érintetlenül...egyszerűen eddig semmihez sem éreztem elég megfelelőnek!) Na de most ihletet adtál! Ha lesz egy kis időm, a zöldből a lányoknak én is babaruhát fogok varrni!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kívánom, hogy így érezzék a kislányok is!

      Az anyag nem annyira az én színvilágom, de pl. Cili a zöldből készített egyszer egy ruhát Lilinek, pinkkel kombinálva, na, az telitalálat volt.
      http://cili-milim.blogspot.com/2010/05/kertem-viraga.html

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Igen, a végére csak mosoly görbült az én számra is:)

      Törlés
  3. Változatlanul kedves Julcsi-babák! :)

    VálaszTörlés
  4. Édes , szeretni való rosszcsontoknak tűnnek:)

    VálaszTörlés
  5. nálam ilyen anyagok a nyúl nadrágok :-)))
    nagyon édesek lettek, és a kisugárzásuk is kellemes, szerintem jó fejek lettek :-)) lehet, h balettosnak készültek, azért forgatták a lábukat :-)

    VálaszTörlés
  6. Egy ilyenre is vágytam...-szólalt meg Vilmos mellettem. Ennél szebbet én sem tudok írni:)

    VálaszTörlés
  7. Julcsi ez annyira szívedből jövő írás és alkotás!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szeretem, ha írsz!
Biztosan elolvasom. Néha többször is:) Mert jól esik a lelkemnek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babahaj, ahogyan én csinálom

~~~♥♥♥~~~ És én hogy csinálom? Tűnemezeléssel gyapjúból. Amire szükséged lesz: -gyapjú -szivacs vagy hungarocell lap a böködéshez -nemeztű -egy csupasz babafej:) Először mindig a fej hátuljára teszek egy adag gyapjút, hogy ne legyen annyira lapos. Ezt jó alaposan beleböködöm a fejbe. Fontos, hogy a fej jó keményre legyen tömve. Rásimítom a következő réteg gyapjút, most már az egész fejre. Itt már lehet variálni, hogy milyen lehet a frizura: egycopfos, kétcopfos, egykontyos, kétkonytos. A választéknál jó alaposan megböködöm a gyapjút. Formára igazítom a lelógó, szétálló gyapjút és a széleknél is beleböködöm a fejbe. Ha az alap kész van, akkor jön maga a frizura. Ha copfot készítünk, akkor a copf tövénél szurkáljuk a fejbe a tűt, esetleg egy kis darab gyapjúval körbe lehet tekerni, hogy eltűnjön a szurkálás helye (ez a kártolt gyapjúnál nem is látszik). Ha konty készül, akkor én a konty közepét és szélét szoktam böködni. Ha ez is kész, az egészet átszurkáljuk egy kicsit. H

Egy táska története és annak folyománya

Még aprócska, kisiskolás gyermek volt Másodszülöttünk, amikor kapott egy zsák típusú reklámtáskát, vadító zöld és piros színben. Szerette, sokszor féloldalasan a vállára kanyarította, s egyszer azt mondta, úgy érzi magát ebben a táskában, mint egy kalandor, aki ide-oda vándorol. Divat ezt a típusú táskát manapság gymbag-nek hívni, nevezhetnénk egyszerűen csak tornazsáknak is, én mégis kalandortáska néven adom közre nektek és most már azt is tudjátok, miért. (Van néhány darab, mindet felpakolom a Piactérre , hátha ti is szeretnétek kalandokat pakolni valamelyikbe!) ••••• •••••• •••••• •••••• •••••• •••••• •••••••

Saját anyag

Délután kaptam a barátnőmtől 3 féle anyagot, amit nyomtatóban lehet használni. A4 méretű puplin, pamutvászon és organza anyagok. Nem tudom, hogyan kell pontosan használni, mert nem volt ideje elmagyarázni, csak holnap délután. Persze Julcsi nem is Julcsi lenne, ha bírna addig várni:))) A fotó sajnos nem túl jó, lévén, hogy a jobbik fényképezőgépünk tegnap este óta csillagásztáborban van. De éjszaka úgyis kipróbálom az "új" anyagomat és lesz jobb fotó is. ... Kipróbáltam a pamutvásznat. Simán lehet vasalni a színéről is, egy baj van vele, hogy nagyon gyűrődik. Egy kis képecskét készítettem és a kifordításnál megviselődött szegény és mivel már flíz is volt benne, nem lehetett nagyon vasalni:( Sebaj, ez a tanulópénz:) Azt elfelejtettem írni, hogy hobby boltból származik ez az anyag és 250 Ft, ha valakit esetleg érdekelne. Ez a bolt egy különleges bolt, sokban különbözik más hobby boltoktól. Ha egyszer erre jártok, érdemes benézni. (És ha egy segítőkész, tar úriember szolgál ki b